Dagens K i bildspel


Hello everybody! Som jag nämt innan så skulle jag på en intervju i dag, och de var de jag gjorde i morse vid halv 11, så kommer hamna i tidningen(VLT) nästa vecka på tisdagen så hållutkik :) jag sätter allt på att jag kommer se ut som en apa på dom bilderna :/

IAF efter de lunchade jag med becca på stan sen kollade jag runt lite saker och hitta även en "klänning" typ.. som jag ska ha när jag fyller år :D den va skit snygg verkligen!
Lägger snart upp bilder på de jag köpt men måste bara fixa lite och köra mig bekväm i soffan först:)
See yah soon


Kommentarer
Postat av: Justina

åå är det en sån där intervju för din blogg? :D vlt har ju haft sådana intervjuver ett par gånger förut med olika bloggar, men det var nog ett tag sedan. Jag ska hålla utkik iallafall:)

2009-12-15 @ 22:41:03
URL: http://justinaolofsson.blogg.se/
Postat av: z&j

HEJ! Du har en riktigt bra och inspererande blogg! =)

Jag undrar hur du går så med dina bilder? "Bild spelet" Att det ändras från en bild till en annan. Tacksam för svar! =)

2010-02-26 @ 22:50:41
URL: http://stylists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0