I'm back

Då var man hemma igen eller kom hem vid 15.00 nån gång. De var grymt kul i går med jobbar gänget :D sov dock bara 2 timmar så är helt slut nu. Ska snart gå och avliva mig själv eller iaf gå i koma tills julafton.. har inte riktigt bestämt mig för vilken än.
Var även nyss hos mina föräldrar med baby och käka mat och hämta hem julgranen så nu ska jag pynta den Hörs senare


Bilder från i går

Delade rum med min söta Malin

Kvällens klädsel

På väg dit i bussen :) (nåra av oss)

Lite bilder från kvällen

Blev dock inte så mycke bilder för min del hade annat och göra så som festa :D


Kommentarer
Postat av: katerine

Snyggg bild på dig kvinnaa ;D

2009-12-21 @ 23:07:09
URL: http://katerine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0