Empire State Of Mind


Läkarbesöket gick bra men skulle igentligen tagit en kortisonspruta i knät men de gick inte eftersom jag jobbar ikväll. Och efter en sån spruta måste man tillomed rullas(rullstol) ut från sjukan utav någon anledning?
Men de värsta är sen när den börjar värka Fyfaan säger jag bara, har tagit den 3-4 ggr innan och jag dooog alla gånger .. de gjorde så jävla ont att jag seriöst ville dra av mig benet. Men vad ska man säga jag är en katt 9 liv!?hehe

Iaf kom hem vid 13.00 och i 2h har jag hållt på och fixar och trixat med med skivor till Bexx i morrn :) Eftersom den fisen fyller nämligen 20 år i dag :D GRATTIS hjärtat mitt!


Kommentarer
Postat av: bitte

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg

Postat av: zaya

hej!:) vad redigerar du dina bilder med ? och hur får du att bara din figur syns och vit bakgrund som på din header?



kram!

2009-12-10 @ 22:34:25
Postat av: jeanette

sv zaya: på vanliga windows photo gallery ändrar bara kontrasten och ljusar upp, men de funkar bara på vissa bilder bror på hur och vart du tagit den. Jag tar mina bilder mot en vit vägg då är de lättast :)

2009-12-11 @ 00:15:51
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: maria

hihi jaaa, ikväll kör vi all in!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-11 @ 14:55:39
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0