Farbror doktorn


God kväll alla mina fina läsare därute, Vad gör ni så här på kvällskvisten då ?
Själv gör jag inget spec ska bara måla andra/sista rundan med blått nagellack sen sova för i morrn ska jag till sjukan vid lunch och träffa farbror doktorn och kolla/prata lite. Vill bara inte opereras igen :/ pallar inte, de tar upp för mycke tid av mitt liv och sätter så stora hinder.. men men allt visar sig i morrn!
Ska även jobba i morrn kväll fast de är kl 17.00 yeye nu drar jag mig bort från denna beroendeframkallande data
See yah Sleep tight ... I'mmm Ouuut 


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Hej! :) Skorna har jag kopt i en affar har i Amerika :)

2009-12-10 @ 00:14:17
URL: http://bloomingdales.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0