Peace Love and Nailpolish?


Oooh hårda funderingar här .. haha
nej men sitter och funderar lite på om jag ska måla blå lr svarta naglar. Tycker svarta är coola men har personligen aldrig haft de och tycker de är snyggast när man har korta naglar inte långa som mina är nu.. så ska jag köra på svart fast jag har långa naglar och kanske se lite häx-aktig ut lr ska jag klippa ner naglarna ?

To something else.. nu tänkte jag klaga lite fint för börjar nämligen få ont i halsen :/ och vill verkligen inte bli sjuk till helgen då vi alla tjejor ska gratta Bexx på på fredagen.


Kommentarer
Postat av: Marina

snyggt :)

sv: tack för din röst!

ha en bra dag :)

2009-12-08 @ 08:43:53
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0