3+

Då var man hemma igen. "Firade" fars dag med middag hemma med familjen och självklart kom älskligen dit också efter han kom hem från fisketuren med sin far.
 Hehe min mamma är lite förnulig av sig, för hemma satt vi alla och snacka om facebook och hemsidor nästan alla är medlemmar på. Så sa hon nått i denna stil - Varför är alla med i myface och spacebook ? hehe blev lite fel där och hon reagerade inte ens på de förens vi alla börja skratta♥ så söt!

Och i morrn äre Tatueringsdags :D can't wait
Men men nu ska jag fortsätta kolla på Top model



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag gillar Nancy. Cool :) Puss Mamma Å

2009-11-08 @ 19:37:59
Postat av: jeanette

sv Åsa: hehe va söt du är =)

2009-11-08 @ 19:47:02
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag använder ett program som heter photoscape :) där kan man lägga ihop bilder som i ett bildspel och då blir det så :)

2009-11-08 @ 20:34:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0