Jeanette +2

Nån av er läsare måste hållt tummarna med mig för kom inte hem ensam kom faktist hem med 2+ =) Men tråkigt nog har baby bara "permis" hem inatt bara. Så får se om han måste in imorrn igen.
Men som jag sa kom hem +2 och en var ju robin och den andra sötnöten var lilla athena som vi ska vara hundvakt till tills imorrn nångång på eftermiddagen :) hon har nämligen nyligen blivit klippt så hon är ju korthårig nu.. hon är sååå sööt !! hon ser ut som en hundvalp nu, innan såg hon lite ut som en mormor :P Och hon springen runt mina ben hela tiden. Men nu ska jag joina "my crew" som hänger i soffan Ciiiaaoo

Suddig, kameran satt fokus på bakgrunden

Innan

Efter

Vilken tyckte ni hon va sötast i ?


Kommentarer
Postat av: zaya

sv: jaha okej! Hoppas de blir bättre iaf!



plus athena passade mer i kort! :D ursöt!

2009-11-04 @ 19:19:05
URL: http://zayanarangerel.blogg.se/
Postat av: freja

såklart efter! hon är som en helt ny hund, freja är nykär (a) hahah

2009-11-04 @ 19:53:03
URL: http://frejagrabmuller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0