Jag råkade beställa ??

Haha fattar nada?  
Jahapp då var denna klänning på väg hem till mig då. Var verkligen inte menat att jag skulle beställa den, kollade runt på Ellos och sen tryckte jag bara på läng i kundvagn för jag ville se vad allt gick på och så.. och helst plötslig kom de att jag skulle registrera mig och jag tänkte - whatahell kan jag väl göra Och wiipps så stod de tack för din betällning? whhaaat?? brukar man inte få välja köpes/betalnings alternativ?
nene de blev postförskott och expressleverans lr nått? hehe
säger bara för er som inte är vana med Ellos - Va försiktiga :P

jaja klänningen är helt okey och jag vill ju ha en svart långklänning :)


Kommentarer
Postat av: Julle

Skulle vara skitfin om man gjorde om den till en "tubklänning"!

:)

2010-04-03 @ 01:59:07
Postat av: jeanette

sv julle: aa jag vet :) men tror inte de blir så med denna, ska föröka hitta mig en tubklänning/lång

2010-04-03 @ 12:47:19
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0