LYSSNA och lyssna Jävligt noga NU!!!



Jag tar inte bort fula kommentarer som är riktade till mig på någon negativt sätt MEN jag tar bort alla "era"(ne vet vilka ni är// och de ni skriver handlar om).
För varför skulle jag ens vilja ha kvar dom? varför skulle jag vilja bli påmind av något som äcklar mig nu? varför skulle jag vilja bli påmind av nått som jag bara vill lämna bakom mig?? JUSTE !!
 
Människor sluta skriv!!
Jag vet att ni vill.. men jag kommer bara ta bort de/dom och de är ju ändå istortsätt bara de ni skriver om "nu förtiden".
Så snälla.. LEV ERA LIV SÅ LEVER JAG MITT !!



Kommentarer
Postat av: maja

asså jag vet inte vad allt det här handlar om eftersom du tar bort alla kommentarer , men vem fan bryr sig. OCh om dom skriver dumma kommentarer så du behöver inte skriva på nästan alla dina inlägg om alla ''Haters'' där ute och förklara alla saker , sänk dig inte på deras nivå och fokusera mer på din blogg och vrf du skaffa den från första början , kanske också skriva vars du köper din outfits då och då

2010-04-03 @ 13:42:52
Postat av: Anonym

Det är tråkigt att människor ska hålla på så, och inte kan lämna en ifred.. det är ju dom som uppenbarligen inte har några liv om dom känner sig tvungna att gå in på din blogg varenda dag och kommentera massa skit.. men ta inte åt dig och fortsätt med bloggen, för den är superbra!

2010-04-03 @ 15:20:42
Postat av: fanny

Dom (hon) är bara avunsjuk på dig, det vet du! :)

2010-04-03 @ 15:28:44
URL: http://fahlsan.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv maja: ne kanske jag inte behöver men om jag vill så gör jag de.. som sagt min blogg :)

skriver ej vart min outfits är från för pallar inte nämna typ ett plagg 1000 ggr på tex ett år. Jag skriver vart plagget är från när de är nytt o då vet man de sen :)

2010-04-03 @ 15:48:22
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv anonym: a de tycker jag med, precis.

ne vet, tar inte åt mig av vad dom skriver men tycker de e så drygt att "folk" inte kan låta mig vara.. de e gammal nu släpp de tycker man.

tack snälla du :)

2010-04-03 @ 15:50:19
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: sara

din blogg är jätte bra! läser den nästan varje dag :)

2010-04-03 @ 22:19:51
Postat av: jeanette

sv sara: tack tack kul att höra:)

2010-04-04 @ 15:15:28
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0