Keep your head Up.. Even if you just wanna look Down

Tack snälla ni som stöttar mig och för era snälla kommentarer, de värmer mitt kalla hjärta.
Jag vet att jag är stark speciellt by myself, men blev fångad av hans vind och de är svårt att hitta tillbaka till marken och mig själv.. men jobbar på de fast livet är pest&pina nu.

Älskar alla mina vänner att dom alltid finns där speciellt när de är svårt men ett stort tack till becca & martin som har hjälpt mig mest nu den svåraste/första tiden ♥
Ska inte sítta här och tycka synd om mig själv Absolut inte! NU äre dags att resa sig upp och lära sig och bli ännu starkare och bygga/se en ny framtid.
Jag skaffade min tatuering (på armen) för en anledning och saker bevisar bara mer att min teori(motto) stämmer!




Never look down on anybody unless you helping him up..


Kommentarer
Postat av: Martin

Klart att vi ställer upp :-) ses klockan två:-)

2010-02-07 @ 11:53:14
Postat av: matilda

fin blogg :)

2010-02-07 @ 13:02:01
URL: http://flyingbananas.devote.se/
Postat av: rebecca

Klart vi ställer upp gumman <3 Älskar dig !

2010-02-07 @ 15:48:09
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: Corinne

Never look down on anybody unless you helping him up.. gillade den quoten starkt kommer att bajta den om de går bra:P Är i samma sits tyvärr känns bra men endå dåligt att man inte är ensam i världen

2010-02-08 @ 16:53:28
URL: http://thecorinne.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Kram, tjejen

2010-02-08 @ 17:25:25
Postat av: karro

coolt att du jobbar dig upp så snabbt igen det kan jag behöva lära mig någonting av! idioter som inte tycker det är värt att ägna tid åt en förtjänar förihelvete verkligen inte all tid man lägger på dom...

pojkar kan verkligen fukka upp ens hjärna...

ha det bäst!

2010-02-08 @ 23:13:53
Postat av: jeanette

sv karro: ja man har ju nästan inget val än att resa sig upp från botten.

mm.. desamma :)

2010-02-09 @ 12:55:14
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Du får aldrig ge upp vännen, kan i vissa fall kännas som att det är den ända lösningen men det är det verkligen inte! Du har alla dina vänner och din familj som stöttar dig till max och det vi vill är ju ditt bästa så vi kommer att göra allt för att hålla dig på benen and ofcourse Keep your head up! Life goes on sweetheart, ny början, nya tag och massa nya möjligheter! Du är guldvärd, cuidate chica bonita! AMOR <3

2010-02-09 @ 13:19:41
Postat av: jeanette

sv malin:jo jag vet vännen.

tack för att du är så söt.. Big love to you

2010-02-10 @ 00:52:30
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0