En Halsning fran Rhodos

Hej pa er mina efterlangtade lasare!
Nu sitter jag har framfor en dator man koper timmarna pa, pa hotellet. Och fick precis veta att datorn ar blockerad och jag kan inte ladda upp na bilder alls :( kukfaan.
yeye sa detta blir ett trakigt inlagg, men massa bilder kommer pa onsdag nar jag kommer hem.
Har inte kunnat sitta vid datan foren nu vi har haft bil har och fart runt i dagar och de har resulterat till for lite timmar i solen men de har vart skoj.
Har dock lite smatt hemlangtan till mitt normala liv med rutiner(bloggadet/vanner) Saknar er ♥
Och borjar trottna pa all inclusive hotell, visst ar de soft och hotellet vi bor pa nu ar lyx men anda efter dom har senaste aren pa sana hotell trottnar man tillslut.
Haha ska inte sitta har och klaga absolut inte :P
Imorrn natt/natten till onsdagen sa aker vi harifran och ar hemma pa dagen pa onsdagen sa da ses vi med bilder ;) men har val nagra timmar kvar pa detta kort sa vi hors kankse tillomed i morrn
PUSS PUSS fran Rhodos


Svensk natur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0