Flytt idag :D


Tjaabba! Hållt på att flytta hela dagen och är helt slut nu + att jag blivit sjuk efter kryssningen men iaf ska sova i lägenheten ikväll med mina kära anna :D
Massa fix och allt är istortsätt på plats där bara montera och shiit kvar.
Har inte fått mitt internet där än och har massa att stå i/med dom här närmaste dagarna men ska försöka blogg om jag hamnar nånstans där de finns tillgång till internet. Annars får ni bara acceptera dåligt uppdatering här dom närmaste dagarna. PUSS PÅ ER // JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD :D


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Lycka till med din lägenhet tjejen...kram

2010-06-01 @ 22:43:30
Postat av: jeanette

sv eva-lena: tack älskade du :D

2010-06-02 @ 17:02:03
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0