Jag berättar.. Del 1



Fick en kommentar/fråga för ett tag sen om jag kunde berätta lite om hur jag handlar kläder/shoppar och vad jag använder för smink.
Och självklart kan jag göra det :) Men tar sminket i ett annat inlägg för klockan är mycke nu och jag kan få den tendensen att skriva to much.

När de gäller min shopping är jag en impulsare, jag är inte den som sitter innan löning och bestämmer allt jag ska köpa när pengarna rullat in utan jag går mer på stan och köper de som jag verkligen faller för inne i just den affären.
Men jag är även sån som om jag ser ett plagg ser jag "dens framtid" jag ser vad jag kan ha till/passar till den lr hur jag skulle kunna göra om den finare & mer Mig.

För ett plagg kan se skit tråkigt ut när de bara hänger där i affären men de är då man ska tänka framåt och sedan ta den till provrummet och testa den och se om den ens sitter bra på just din kropp.
Jag skulle aldrig kunna köpa ett plagg utan att prova de innan.. panik över de!

Och en sak med mig är att jag Hatar/klarar knappt av att köpa dyra saker.. kan få ångest i flera dagar om jag köper tex ett tröja över 500 lappen, men jag älskar att köpa massa på samma gång bara plaggen är lite billigare styck.
Haha men ofta inte? klart man vill ha mer saker och billigt känns alltid bra för hjärtat :D
Det ändå jag kan komma på som får kosta mer utan att jag får ångest är SKOR     My Love♥

yeye de var det, hoppas du fick ett svar du ungefär hoppades på, min sminkning kommer imorrn. 
Peace nu ska jag sova jobbar lunch imorrn


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra svart! du er til stor inspirasjon:-) rå cool stil på deg.

2010-03-15 @ 14:13:48
Postat av: Annika M Sriwanna

Haha jag är exakt likadan. Jag försöker att inte impulsa så mycket men that's me liksom. Heller många plagg än ett dyrt tycker jag. Man får ju en större garderob ;) Och SKOR är sådant som jag helst lägger en större summa på också. Love shoes!

2010-04-21 @ 17:27:40
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0