En myt..


I går var vi mythbusters själva :P vi drog till Ängsö och gjorde/vad med om allt som ska vara den största fasan där ute.
1. Vi såg tre harar på vägen dit (betyder att man ska vända för nått kommer hända)
2. Vi gick runt kyrkan baklänges 3ggr och knackade på dörren
3. Vi stannade på bron och stängde av bilen
Inget hände..

Så där har vi de, alla ni som drar dit ut från och med nu vet att allt är bara en myt.

Och för er som inte bor i Västerås(& utanför) så är ängsö ett ställe(slott+kyrka) som de ska spöka på.
Alla som bor i denna stad har vart där antal ggr tillomed ens föräldrar som yngre :P

Shiit nu när jag läser vad jag skrivit så låter de som att jag är värsta tuffingen och inte rädd alls hahah men de va/är snarare tvärtom.. Jag var räddast av alla där :P


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha tänkte precis säga de lilla fegis. Men du de kanske är en annan sak om man e själv? allt kanske beror på en liten skit sak?. Och en till sak, minns du inte när vi va där med debbe?(dennis) och kollade upp i de där trädet? och dom där skuggorna? Mmmm tänk på den du ;)

2010-05-05 @ 15:36:17
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha ljuger du inte nu ler.. har då lite svårt att tro på att du fullföljde nr 2 helt.. kan det inte ha vart så här du gjorde, du sprang ett halvt varv och sedan kasta en sten på dörren hahah...



Haha nää skoja med dig bara.. ;)

Men vilken tid var ni där... tror det kan beror mycket på det, och sen håller jag med va rebecka skrev här uppe om att man ska vara själv när man gör det där...

Så du får nog allt testa det själv så får vi se om nåt hände då HeHe...rätt ska va rätt liksom.. ;)



kjamis

2010-05-05 @ 19:08:51
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0