Svar från frågestunden!



Riktigt cool stil!:)...vem inspirerar du dig av? Tackar :) har ingen speciell jag inspireras av, inspireras mer av mig själv/förbluffar mig själv och folk som kan framhäva vissa plagg grymt.  hahah gött!! vad står det på din tatuering och vart kommer du ifrån (nationalitet)? =) du är dundersöt btw! Det står "Lita bara på dig själv" på filippinska, så jah jag är halv filippin dårå. Tack :D  När började du få den stil du har idag? :) eeh? ingen aning, när de blev de ändå som fans i affärerna haha nerå men jag har min egna stil och den ändras hela tiden beroende på vad jag gillar för tillfället :P och sen har ju affärernas utbud mycke med allt att göra.  slumpat fram din blogg, ser fin ut. varifrån kommer solbrillorna? :) Brillorna är från H&M trend.  vem är din förebild? Har faktist ingen :/ Det absolut finaste du vet i världen? Min familj, pojkvän & mina vänner  vem är din bästa vän? Ska nog mer vara "dina" för har fler än en :) vartifrån är tröjan i detta inlägg?
http://jeanetteahlstrom.blogg.se/2010/october/ibland-kanner-jag-mig-som-ett-schizo.html#comment Den är secondhand köpt.  vad lyssnar du på för musik? favoritartist? ALLT! från country till hiphop ända jag har svårt för är dansband.  hur många par skor har du? :) haha ingen aning men för några.  min fråga lyder så här jeanette: När ska du & jag åka utomlands och supa skallen av oss så ingen kan ta hand om oss själva och knappt stå rakt på benen och mummla så vi inte fattar ett skit men ändå fortsätta supa och vakna upp ute nånstans under en buske och tänka WTF?  haha har inte de redan hänt nån gång :P fast på hemmaplan? i din villa? hahhaha jag vet inte men jag längtar tills den dagen kommer ;P  favoritplagg? Ett par svarta leggings/jeans byxor - passar till allt.  favoritoutfit? Har ingen, haha annras hade jag burit den varenda dag ;D  vad gör du när du inte har någon aning om vad du ska ta på dig? Sätter mig på en stol och stirrar och blir helt hjärndöd på riktigt!  Vart bor du? Västerås  Hur gammal är du? 20  Vad brukar du göra på fritiden? eeh har ingen? annars blogga :P  Vad gick du för gymnasium, pluggar du nu? Wenströmska, pluggar ej nu.  Vad Jobbar du med? Jobbar som servitris och bartender.  Har du några syskon? en strebror  Vilken är din favoritblogg? Har tråkigt nog ingen, har inte hittat nån som de verkligen klicka till för :/  Vem är din stilförebild? eehm.. jaa.. ?? dont know  Vad ska du satsa på för kläder i Vinter? Lättstickade tröjor och mysiga legging & byxor  Är det din naturliga hårfärg du har? nej, jag är igentligen blond.. haha nerå svarthårig.  Vilken skola gick du på i mellan&högstadiet? Östra bjurhovda skolan & Skiljebo skolan.  Skulle du tänka dig att flytta till Stockholm? aa men bara för shoppingens skull.  Vad önskar du dig i julklapp? en iphone 4 & en bänkdiskmaskin :D  Vad skulle du ha gjort om du vann en miljon? RESA   Vad är ditt bästa minne från gymnasiet? :) Studentkvällen i vasaparken med dej :D bästa och sista minnet från skolan!  Och du, tycker du inte vi borde dra ihop en klassfest snart? :) ABSOLUT!  Hur lång är du? 169 kankse  Hur tog det slut mellan dig o ditt ex? han va snygg =) Han valde att gå en annan väg.   Du fick shoppa HUR mycket du ville, du kunde alltså ta med hela affären om du så ville. Men du får bara välja en affär, vilken blir det? Zara  Du får en timme på dig att shoppa hur mycket du vill. Vad skulle du först vilja köpa och vilka affärer skulle stå högst upp? Skor på topshop.  vad tycker du om pälsjackmodet, hur tycker du man ska matcha en pälsjacka? Älskar det! Men gillar dock inte alla "leopard"pälsar som är mode denna höst/vinter. Med allt, allt passar till en pälsjacka :)
 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Letar du efter de perfekta stuprören, den där snygga skinnjackan från H&M som inte längre säljs eller gillar du att fynda? Titta hit! I min bloppis hittar du allt från oanvända märkesjeans, leggings och klänningar till snygga toppar under hundralappen. Det är först till kvarn som gäller så skynda att fynda!

2010-11-05 @ 23:34:11
URL: http://fnylen.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Shit va snygg du är!

Hittade din blogg precis på minoutfit.se.. de är jag glad för!

Älskar ditt utseende och din stil!



Kram nybliven bloggläsare :)

2010-11-06 @ 13:35:34
Postat av: Esmeralda

jahaa du är också halv filipin! :) naajs

2010-11-06 @ 17:58:51
URL: http://ndotter.se
Postat av: jeanette

sv elisabeth: man tackar :P

va roligt att höra tack så mycke :D

2010-11-07 @ 17:18:12
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sophia

HighFive! Du och jag hade visst samma önskelista till jul, iphone4 (visst vill väl många ha) men trodde jag var ensam om att önska mig en bänk diskmaskin. vem fan önskar sig det egentligen? men har inte plats för vanlig stor diskmaskin och jag hatar att hand-diska, antar att du gör detsamma. hoppas tomten är snäll i år. han kan ju inte ge olika klappar till två som önskar sig samma sak, right?;)

2010-11-08 @ 00:52:59
URL: http://fiasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0