NYTT + Hatar Ellos!


Gaaasshh hatar Ellos så jag kokar nu! Försökte hela dagen igår att beställa hem ett par skor och nu ikväll också men min beställning vill inte gå igenom??? jag klickar och klickar men inget händer? jag typ hoppar bak ett steg hela tiden.. 
Fyfan asså en gång förut gick jag BARA in och kollade på en klänning och då VIiPPPSSS så var hem skickat till mig. MEN nu när jag vill beställa nått går de inte? fittfanhelveteshora vill ju så gärna ha skorna.
Är de ödet att jag inte ska köpa dom eller? för om inte så ger jag tamefan inte upp!

AA juste köpte denna fuskpäls halsduk på Monki idag
Bättre bild kommer imorrn


Kommentarer
Postat av: maria

Hade du loggat in då?..vart knasade det sig..vid betalsätt eller redan gå till kassan?

Skumt att det höll på sådär.. har inte vart med om det..

2010-10-19 @ 13:00:16
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: edie.

Du menar att klänningen beställdes av sig själv bara av att du var inne och kollade på den? Hjälp, då vågar man ju inte kolla runt där! o_O

2010-10-20 @ 23:57:03
URL: http://ascentofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0