Rösta

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Tänk er.. denna bikini,  som passar perfekt för alla olika typer av stilar, tex släng på lite nitarmband och någon kedja runt halsen lr kanske ett halsband lr örhängen med fjädrar. Eller tillomed för dom som har en lite lyxigare stil lite guld smycken härvar eller nå stora silver prylar.. spelar ingen roll allt blir perfekt till denna naturliga Bikini :) Och va inte rädd för att matcha med alla möjliga sommarhattar!
Eller va säger ni ?


Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt...=) jag testa oxå och göra en... hehe rolig tävling när man får designa lite själv..!!!

2010-03-30 @ 01:51:40
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: jennie 24 år

är så många som har gjort en egen bikini o lagt upp på sin blogg, men din bikini är faktiskt den första som jag tycker är riktigt snygg! :) Ska definitivt rösta, Kram på dig o hoppas du får en fin dag!

2010-03-30 @ 14:24:13
Postat av: jeanette

sv jennie 24år: tack va kul att höra att du gilla den :)

desamma kram

2010-03-30 @ 23:29:24
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: kimpa

ysch inte så fin

2010-04-03 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0