Bästa starten..

Wiihoo vaknade nyligen och gjorde min dagliga rutin(den senaste tiden) nämligen att gå in på Nelly.com och kolla om skorna jag väntat på läänge nu hade kommit i min storlek ...OCH vad ser jag ?? en sko i 39 fanns :D fyfan vad glad jag blev för en liten billig sko :D Holly God! I dag blire fest i mitt huvud.

Detta jag beställde nyss :)

Men först ska jag till sjukan och ta prover innan mitt läkerbesök nästa vecka.. blää nu är kylan här och då börjar alla problem - jag vill ha sommar så jag slipper ha ont/ondare!
 Men iaf efter de ska jag förbi Limone och snacka lite timmar men först ska jag resa mitt glada jag ur sängen och kanske klä på mig? till en början.


Fick även veta av Tina att jag är med på http://www.daja.se/start ?
Verkar som någon hade tipsat mig lr nått, vem är du? :P sött iaf!
Nån som vet vad de är för typ av sida?


Kommentarer
Postat av: Catja

Vilken tur du/vi hade. Tror dom till och med är snyggare i verkligehetn ;)

2009-12-03 @ 21:17:37
URL: http://catjastory.blogg.se/
Postat av: tina

Det är en polare till mig. Så jag tyckte det var ett roligt sammanträffande att du fanns med på hennes hemsida eftersom jag känner er båda:) Men jag har inte tipsat henne.. vilket var ännu roligare.



Kram / Tina

2009-12-03 @ 22:33:01
Postat av: Tina

ihelgen blir det lugnt, jobb jobb & plugg plugg.. och personalfest på lördag med jobbe, kanske månen en liten sväng efteråt. men ser mörkt ut:p

2009-12-03 @ 22:42:21
Postat av: jeanette

sv Tina: jasså de äre :) okeey a de vare :)

aha ok men du kommer förbi jobbet va om du går ut :) ?

2009-12-03 @ 23:09:29
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0