Piss Dator & Så jävla fult


God kväll allesammans! Bloggar inte så mycke nu för försöker att vara så lite på datan som möjligt eftersom de verkar som att min data har : blivit hackad? allmänt cp? eller fått virus? för den är helt knas (senaste  2-3dagarna). Har gjort stora virus sökningar men den hittar inget konstigt nog?
Fast ända ploppar de upp stora reklam sidor fast jag inte ens är inne på nån hemsida/internet ???!!
Så iaf de jag försöker säga är att den är CP och de gör att jag blir desamma! Och därmed försöker jag att inte vara inne på datan allt för mycke/ofta så den håller sig lite längre :P

Och en annan sak som är STÖRT och helt fel & värsta lurendrejeriet är Cigarett tillverkarna.. dom har börjat sälja 19st ist för 20st cigaretter i ett paket för 39:-(Level) 1 kr mindre och en cigg mindre. Kanske inte verkar så farligt/fel MEN DE ÄR DET... för nu drar dom in mer pengar per paket.... Hmmm dom j*vlarna!

Aja nu har jag skrivit ur mig lite så bye bye Hörs sen♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha sööt, told you aboute it men trodde inte så många cigg hade så,.

2010-01-24 @ 22:58:29
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0