FRÅGOR & SVAR

Berätta gärna mer om ditt liv så som vad du tillexemåel jobbar med och hur gammal du är och ditt problem med benen och så? vet inte riktigt vad jag ska säga om mitt liv men jag är en 20 åring som jobbar som servitris/bartender på Harrys en restaurang & nattklubb och sen jobbar jag även på Limone en Italiensk restaurang. Japp mitt knää jaah.. ja jag har såkallad monoartrit och de är en reumatisk ledsjukdom som jag just för tillfället bara har i ena mitt knä och vad mer ska man säga den kommer med mycke smärta och krångel och operationer regelbundet eftersom den är kronisk.
Var bor du? Västerås  Hur e du som person? Jag väldigt egoistisk enligt mina nära haha men själv tycker jag inte de, kankse va mer förr. Men skulle väl säga komisk fast kankse inte rolig :P och lite väl pojkig ibland, sen lite töntig och blyg men ändå öppen.  Läng/vikt? 168 cm sen ca 52-55kg(har inte vägt mig på ett tag)  Skulle vilja veta hur länge du har "odlat" ditt långa fina hår! och hur sköter du det? Grejen är den jag har aldrig odlat/sparat mitt hår på de sättet, jag har typ alltid haft långt/medel hår sen när de blivit långt är inte för att jag sparar de är mer pga att jag hatar att klippa mig :P och jag sköter nog mitt hår sämst av alla eftersom jag är så dålig att jag inte bryr mig tyvärr.  Om du färgar ditt hår vad använder du av dig för färg? Färgar sällan håret men sist färgade jag med färgen mocca haha men kommer ej ihåg märket, men skulle väl gissa på att alla mocca blir ungefär likadana. Vad är ditt bästa köp(kläder) ? oj den va svår.. jag är nog en sån som fastnar för ett plagg i veckan som blir som veckans mest användna sen hittar jag något nytt sen blir den de ist.  Vad är ditt drömyrke? Jobba med delfiner.   Dröm resemål? bila genom USA.  Vilka bloggar läser du ? mina vänners sen nån gång ramlar man väl in på kissis & typ kenzas bara för dom är så stora.  Dina jeansshorts från H&M, var det längesedan du köpte dom? ne inte så himla länge sen kanske nån månad lr två.  Hur kan du ha så långt hår? klipper du dig ofta? några tips för att få håret att växa mycket snabbt? nej klipper mig jätte sällan eftersom jag hatar att klippa mig, a ett tips är faktist att klippa sig ofta så växer de snabbare säga de ju iaf men enligt mig låter de lite som bullshit.. låt de va/låt de växa klipp bara lite ibland när du blir för slitet.  Jag undrar vilket land du är ifrån. Du ser lite asiatisk ut en ändå ser du lite ut som en indian från amerika? haha jasså:P ne jag är halv filippinsk och svensk.  Om man är fattig student i sommar som vill ha ett snyggt plagg som man använda till både fest och vardags, vad skulle du välja då? Just eftersom de är sommar nu skulle jag säga en enkel klänning/enfärgad för till fest sen kan du bara slänga på massa smycken och klackar så blire kanon.  Vad vill du bli när du blir stor? Vill du jobba inom krog- och restaurangsvängen (som jag uppfattat det som du gör nu?) eller göra något annat? Vad är drömmen? Jobba innom krogbranshen är mer nått jag gillar att göra nu men inte för länge, min dröm är att få jobba med djur.  Vem skulle få spela huvudrollen i en film om dig? gud den va svår ingen aning.  Knäpper du själv på dina "dagens" outfit? yes om jag inte är med någon då förstås.  Skulle du kunna visa ditt sko-kollektion? absolut skulle jag kunna göra de.  Kan du prata tagalog? nej bara några ord och dom är inte så fina lr bra i samtal :P  Har du bott i Filippinerna? nej.  Hur får du så fint hy? gener antar jag.  Favorit affär? Har ingen, men handlar väl mest på gina & h&m så dom måste väl bli nån typ av favoriter.  Hur ser ditt liv ut om tio år? (gift,barn, bor utomlands, proffs inom något osv..)? Jag har ingen aning men hoppas ju självklart att jag har barn och är gift och är lycklig med allt jag gör.  Hur mycket pengar spenderar du på shopping i månaden? haha de vill ja inte veta men för mycke iaf.  Vad skulle du ta med dig till en öde ö du får välja 5 saker/personer? en fet båt med allt i, bikini och mina 3 närmaste vänner :) haha o sen när jag saknar min familj för mycke åker vi bara hem igen med båten ;D  Vad är du mest nöjd med, med dig själv? att jag är en godhjärtad människa.  Vad är de BÄSTA du vet? shoppa.  När mår du som bäst? när jag är med alla jag älskar.  Festar du ofta med martina (rikauteliggare)? hehe vilken fråga, nej hänt nån gång.  Hur lärde du känna henne? genom mitt ex.  Vem av er har längst hår (höhööh töntig fråga....)? syns inte de, självklart hon :)  Har du mätt ditt hår nån gång? Hur långt är de? aldrig gjort de så vet inte.  Världens finaste hår & bästa blogg! Säger som alla andra, vad gör du med ditt hår så det ser så fint ut? :) Produkter & allt hur tar du hand om det? tack tack :) absolut ingenting vanligt shampoo&balsan, aldrig använt nå produkter inte ens hårinpackning. Tror inte på produkter, de gör precis som läppsyl gör mot munnen.. håret blir bara beroende av de och blir dåligt utan.. så enligt mig ser jag ingen anledning till att bli beroende av någe mer som inte måste vara där.  Har du någon favoritfilm? favoritband? Alla fast and the furious filmerna, ne.  Är du kär i mig? och saknade du mig natten efter jag lämnade dig ;)? Sjävklart saknar jag dej becci varenda sekund jag inte ser dej, och har mardrömmar varje natt för du inte sover vid min sida ;D haha.


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha så ska de låta ;)

2010-06-28 @ 12:27:56
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0