Dagens köp m.m.


Så då har man sprungit och gjort ärenden till älsklingen i dag, men köpte mig även en långtunntröja som skulle passa perfekt med leggings lr i sommar men bara bruna ben :) (är från myrornas). Köpte även nen liten julklapp som jag ska ta med mig till julfesten på söndag hihi på julklappbytet.
Blää baby är sjuk med nått virus och jag börjar också bli helt täppt i huvudet och härligt man ska upp tidigt i morrn och jobba lunch och sen långpanna på lördag... hoppas bara jag verkligen inte blir riktigt sjuk tills på söndag!


Kommentarer
Postat av: Isabelle ; )

Svar: Men vafan då! Jag ska ju jobba då! Fasen att du inte frågade tidigare .. förra helgen lovade jag nämligen att jag skulle jobba hela julhelgen! Fan va tråkit! Men hoppas ni får sjukt kul : )

2009-12-17 @ 20:34:04
URL: http://babybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0