Must change before..


Om cirkus en timme ska jag vara på jobbet så bör väl fixa mig snart.
Julafton i morrn och jag känner ingenting just nu helt nada.. gör ni ? känner ni att de är jul i morrn?
Själv tycker ja att de känns som en vanlig torsdag väntar och att jag fyller år dagen efter, bryr mig inte heller så mycke om de just nu. Hela allt detta med min 20 årsdag har varit lite "hmmm?!" har inte lagt nån energi på de förutom att jag gett mor min en inköpslista i går.... men de måste ändras NU :D men jag ser iaf fram imot partajat som den dagen kommer bjuda på.
Blääähääääh(ruskar på huvudet) Ny uppfattning/känsla om julafton och min födelsedag ska ske nu med bums!!


Happy thoughts :)


Kommentarer
Postat av: mathilda

snygg bild!

2009-12-27 @ 23:12:44
URL: http://mathildasvensson.devote.se
Postat av: jeanette

sv mathilda : tackar :)

2009-12-27 @ 23:21:46
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0