Fre/Lör

I går blev allt lite för stressigt, efter jag slutade vara bara skynda sig hem sen fixa sig lika snabbt som stålmannen sen rulla ner på stan igen. Som sagt blev en utgång i går och jag hade väldigt trevligt och tiden bara rullade iväg.

Är inte på de bästa humöret idag men hoppas de ändras tills ikväll när jag ska jobba, i dag är de ju 70-90tals tema på jobbet så stort afro och skrikande färgen ska man ha :P ska bli skoj. Kommer även ta kort så ni får se imorrn.

Men så här såg jag ut i går kväll
Ser ut som värsta mc-bruden med skinn överallt :P


Kommentarer
Postat av: KAROLINE

du har utrolig snygg stil :D

2009-11-28 @ 15:56:03
URL: http://barstein.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0