?!

Hemma från jobbet och allt gick bra och är faktist riktigt glad och pigg.
Snacka även men en vän som ska fota mig snart ? antar jag , jag är lite lat bara så har dragit på de länge. Men nu ska han fixa studio så då kan jag väl inte säga nej? Men de ska bli skoj för de blir bättre bilder för er att titta på :P och skoj för mig att ha lite nytt och frächt i mitt bildalbum hehe
Yeyye i morrn ska jag jobba kväll igen men på dagen ska jag nog gå ner på stan med becca och victor.
Och nu hade jag tänkt ladda lite christine sen mysa med killen Ciao Bella


Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

sv. jag ska göra ett inlägg om det sooooooon. gjorde det första gången igår. :)

2009-11-11 @ 11:07:48
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0