Flashback


Köttfärsåsen jag gav mig på och gjorde för första gången i dag blev kanon god verkligen :) tror jag börjar gilla köttfärssås & spagetti nu :P

Längtar lite tills på Lördag för då äre Flashback på jobbet(Harry´s) 70-90-talet kommer tillbaka till våran lokal. Så vi som jobbar ska klä ut/upp oss men neonfärger och afroperuker och sånt :) ska bli skoj gillar att klä upp mig i sånt jag igentligen inte går ut med personligen. Och även gästerna får klä "ut" sig !
Men men de är långt kvar men i morrn äre Tisdag, vad händer på en tisdag någon??


Kommentarer
Postat av: Gosha

Sv: på min bloggdesign menar du? Arbetade ut den från fashion-stilmallen. Har dock tagit bort väldigt mycket som du kanske ser. Den har iaf bäst grund om du vill skapa din egen design.

2009-11-24 @ 06:56:09
URL: http://gosha.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

nja inte så bra, sjuker :(

snygg bild, hänt något kul idag?

2009-11-24 @ 14:06:12
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0