Julklappstips/Present ?

Hej mina underbara läsare! Nu tänkte jag faktist informera er om ett julklappstips eller möjligtvis en födelsedags present ?
De är nämligen så att min bror Daniel är lite av en konstnär och de har han alltid varit och nu gör han tavlor på andras beställningar.
Så om du är sugen på att att köpa en tavla till en vän, familjemedlem eller kanske bara till dig själv så är det bara att välja foto/bild och storlek på tavlan(canvas) sen maila min bror på hans flickväns email -    
[email protected]      där får ni även få prisuppgifter =D


Här har min bror målat av sina hundar
Ex. på hur bilderna kommer se ut!


Jag tror själv jag ska beställa nått sånt till jul =)
Riktigt coolt ju ♥



Kommentarer
Postat av: rebecca

så trevligt, när gör du reklam för min kons då ;) höhö va den nu är :P:P

2009-11-06 @ 11:52:07
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah jag har kollat men dom är slut:( såg ett par kvar i 37 här i västerås men dom var dom enda:(



www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-11-06 @ 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0