Nelly high heels party

Hej ni! Har precis diskat klart diskberget vi hade och HATAR verkligen att vi inte har en diskmaskin!!! Så för att lugna ner mig lite dunkade jag hardstyle i hörlurarna :P ända som kan lugna ner mig.

Och fick även veta en liten rolig grej nyligen, nämligen att Martina (rikauteliggare.devote.se) bjöd med mig på Nelly high heels party på lördag :) så ska jobba med henne och kankse nåra mer?! men istortsett ska jag väl mingla runt med henne för hon kommer ju vara ansiktet utåt eftersom hon är en känd bloggerska. Men det ska bli trevligt men får veta mer av henne i morrn.

Och snart ska jag och älsklingen laga tacos lite sent jag vet men spela roll vi kommer säkert vara vakna till halv 5 i natt och mer för då ska vi skjusa lilla Sofie (robins kompis) till arlanda :) så de blir en liten roadtrip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0