Varför är jag så LAT?





Jag bara sitter här och hör när tåg efter tåg svischar förbi utanför mitt fönster... jag har tråkigt och är hungrig. Vill inte laga mat! Har blivit för bekväm av mig, vill bara käka ute/köpmat. De är gott och man slipper disk helt fantastiskt!
Jag är lätt latast i stan

 Kläder påsar omfamnar mig här i min lägenhet och vad gör jag? tittar på dom som om jag hade magiska krafter och kunde flyta dom med ögonen.. men nej dom ligger kvar på samma ställe och bara gör så de ser ofixat ut här hemma.
Jag längtar tills ikväll.
Och jag har all tid i världen att hinna fixa mig men vet själv att jag kommer sitta här exakt på samma ställe tills jag inser att de bara är en halvtimme kvar tills jag ska vara klart. Det är typiskt mig.. varför?


Kommentarer
Postat av: Maria

Sjukt snygga bilder.. va f*n ska du inte satsa på att bli fotomodell?! Du blir ju så grymt bra på bild jööö...

Du behöver ju inte bli sån där modell som reser och sånt utan bara lite hobby på sidan om sådär.. har nämligen en kompis är det... verkar va skit skoj!!

Kanske vore nåt.... =)



HeHe ja lat finns det som sagt fler som är .. =)

Önskar man va en sån där person som hade massa energi och ba fixa och höll på, liksom på söndags morgonen baka bröd till frukosten.. Shit alltså men annan bara näää vem f*n orkar!!



Man kan ju verkligen undra varför vissa blir så lata och andra inte?! Känns ju som man inte riktigt kan styra över det heller.. eller va säger du?

2010-08-20 @ 16:16:53
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0