Så blev den..


Klippte t-shirten nu som jag köpte för någon dag sen (bild finns lite längre ner) så nu blev den mycket bättre! Har även målat mina naglar vita idag som ni kanske ser och typ mer än så har jag inte gjort för man är väl en latmask.
Sitter vid min data nu, den är äntligen helt fixad :D och nu funkar den kanon igen fy fan va skönt det känns.

Iaf ikväll ska jag på bio och se Farsan med nåra vänner. Så ska väl fixa till mig om ett tag men vi hörs senare kankse slänger upp nån bild Ciaao


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Haha ja jag kan tänka mig det.. man kände ju sig som barnen på frosmo fjället när man va ute .. Hehe... sjukt kallt!!... och inte vad det nå bättre idag suck...



Oh vart har du hittat vitt nagelack..? gu har art på jakt efter det länge.. men inte f*n har jag hittat nåt inte... sååå snyggt!!!

2010-02-22 @ 00:03:02
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: nathalie

vart har du köpt dina shorts eller har du sytt dom själv ?. jag har letat ihjäl mig efter sånnna i 100 år nu ;O.

2010-02-23 @ 13:28:53
Postat av: jeanette

sv nathalie: de e gammla lång leggings (kom ej ihåg vart dom är ifrån) som jag klippt av själv :)

2010-02-23 @ 13:43:14
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0