Äru så osäker på dig själv?

Ne ni, jag kan inte förstå hur folk kan vara så osäkra på sig själva? att dom ska konstant tracka på någon annan som försöker leva sitt liv? JAG BRYR MIG INTE.. men de måste ju du göra som ska kollar min blogg och måste skriva dina fula kommentarer här. Jag raderar dom för vill inte att du lämnar spår på mina ställen..Tack !

Jag börjar bli för gammal för sånt här nu.. Sluta skriv till mig för jag skriver ej till dej!
Så kan vi bara glömma vilka varanda är?!
Eller är jag kankse ett hot för dej nu..




All i want is some peace and quiet


yeye ska fixa de sista sen rider jag i väg till jobbet hörs senare PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmmmm, så mogen människa som bara inte kan lägga ner skitsnacket och gå vidare? Jag tror helt klart personen i sig är besatt utav dig och känner dig som ett stort hot! Jävligt omoget men sant.. Om personen nu har det så bra, varför sitta och trycka ner dig? Tror inte personen har det så bra.. verkligen inte, och det hoppas jag inte heller! FFS JUST GET THE HELL OUT OF OUR SIGHT FEA!



Hold on and be strong sweetie <3 / dinmalleballe!

2010-03-31 @ 10:46:16
Postat av: Isabelle ; )

YOU GO GIRL ;)

Det är bara att fortsätta vara "den större människan" och inte ta åt sig. Förr eller senare kan man ju hoppas att sånna här omogna människor tröttnar.

Dont feed the fire! Eller vad man nu brukar säga ;P

2010-03-31 @ 11:45:28
URL: http://babybelle.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv malin: Exakt, m om de är så tycker jag bara synd om dom.

aa precis de jag tänkte på.. ne blir ju bara fel. man tycker ju de om dom är ett par så skiter man ju i allt runt en men tydligen inte?!



i will puss mallsan<3

2010-03-31 @ 15:45:54
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: emil tha man/kungen

vem fan va det som börja detta egentligen lilla lilla jeanettan?? det är ju du som har skitit i de blå skåpet. nu får du ju stå ditt kast. så man bäddar får man ligga haha!!! nu får du väl gå ut å leta på nån person som är tillräckligt säker för dig...haha vadå för hot ?? menaru att du ska slå han elelr nå jag fattar inte? han är inte ett dugg rädd för dig och han mår jätte bra nu med den han ÄLSKAR! SÅ ALLA VET SÅ KOMMER HON TA BORT DETTA!!! SÅ TA IN DET NU OCH LÄR ER AV DEN BÄSTA!!

2010-03-31 @ 16:26:30
Postat av: merlys

HAHAHA. NÅGON som är rejält efterbliven. vilken staker..

2010-03-31 @ 18:55:02
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: rebecca

Haha kan man göra annat än skratta? Vem fan är Emil the man? hahaha komiskt namn iaf! Och om Jeanette vill ta bort din otroligt långa och värdelösa komentar ska du se att hon gör de :) Och vi på bloggen är redan medvetna om de lilla du eftersom hon redan skrev det i inlägget. ;)

2010-03-31 @ 20:51:35
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv emil tha man/kungen: snälla du.. haha vem har sagt att jag skriver om robin?? han trackar inte min blogg men hans brud gör. Och om dom har de bra tsm , grattis för dom men vf ska hon då skiva till mig hela tiden utan anledning. haha snälla du skärpning!

2010-03-31 @ 23:14:17
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Dee

Asså KATHLEEN.. Jag har sett dina kommentarer lite här och var och sett din blogg då du gärna lämnar din länk..

Läser Jeanettes blogg och känner ingen av er.. men dude, va fan är du här inne och läser för? Och tar åt dig? Och skriver svar på tal? Jag ser inte ditt namn någonstans, get a grip och sköt din blogg istället - gosh!

2010-04-01 @ 22:08:19
Postat av: jeanette

sv Dee: vem du nu än är?! hehe sköning :)

2010-04-01 @ 23:31:31
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: miss

vad jag förstår så var den första kommentaren från Jeanette......som startade allt.

2010-04-02 @ 09:22:50
Postat av: jeanette

Sv miss : ja skrev bara allmänt mina känslor/tycke på min blogg för de är väl de den är till för?! de är inte att hoppa på någon när man inte nämner något namn lr säger vad de igentligen handla om.. var mer som jag prata i gåta! men sen om folk tar åt sig är inte mitt fel de blir deras problem. Man kan välja att strunta i saker men ist hoppa alla "dom" på min blogg och börja fula sig och säga "elaka" saker och då tycker jag att man går till överdrift måste jag säga. bara så omoget i mina ögon!

2010-04-02 @ 11:47:23
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Men skämtar ni eller?



Om jag inte har förstått fel så är väl det här ändå JEANETTES blogg? Alltså är det upp till henne vad hon väljer att lägga ut och skriva om, och upp till var och en som väljer att gå in och läsa hennes blogg?

Man ska väl kunna få skriva om vad man vill utan att man ska ha "startat" något? Precis som alla vet så skriver alla om precis allting mellan himmel och jord och självklart mycket känslor, och det är vad hon gjort nu och många andra gånger, vad är det som är så jävla konstigt med det?

Om personen i sig, som väljer att gå in och läsa plötsligt tar åt sig så är det ju den personens problem, för hon har fortfarande inte nämnt NÅGON/NÅGRA!

Fine, pieceofcake den som tagit åt sig, kanske sjukt bra, men det är fortfarande DITT problem att du gör det, ingen annans så lägg ner ditt fula spel, sluta snacka massa skit och gå vidare i era liv!

Jag förstår dock att ni kanske har det jävligt svårt att slita er ifrån Jeanette, för att hon är en sån sjukt bra tjej på alla sätt och vis, helt oslagbar! Men ska ni snacka med henne så kan ni börja med att växa upp, beté er, gå vidare and drop the bullshit!



Bara för att NI har problem och bekymmer så behöver ni inte blanda in andra i skiten?



Du är bäst honey, tomar ninguna mierda de nadie <3

2010-04-02 @ 19:46:53
Postat av: Malin <3

emil tha noob, vad har du fått luft ifrån egentligen?

Varför vi håller med henne?

Kanske för att vi känner henne, till skillnad ifrån dig som bara verkar ha snubblat in på ett äckligt bananskal? Fortsätt flyga runt i din fantasibubbla där du bara lyssnar på det du vill lyssna på! Du skämmer bara ut dig själv, och du kallar dig själv kungen? Haaaa, patetiskt!

2010-04-02 @ 19:53:55
Postat av: Dee

Jeanette: En tjej från gbg, diggar din blogg, checkar den almost every day.. Ville ge dig lite cred o more power to you!

2010-04-03 @ 00:19:52
Postat av: jeanette

sv Malin : haha du är för söt :P

2010-04-03 @ 12:45:26
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv dee: okey, tacktack :)

2010-04-03 @ 12:46:09
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0