Dagens köp


Hittade detta linne på gina, såg den och en millisekund efter höll ja den i handen och var på väg till kassan haha. Har inte hunnit titta på den ordentligt förens nu, men första intryck ska man väl gå på?! och gillar den/speciellt modellen.

Jobbar heldag i morrn också men då äre inte på samma ställe hela dagen, blir både limone/harrys.
Tråkigt att bloggen blir drabbad så mycke men jag försöker så gått jag kan att hinna med. Men klart man inte kan blogga när man jobbar skulle va tokigt :P
yeye hoppas ni klarar er med de jag har att erbjuda såna/här dagar? :)

God Natt Sverige.. and I'm Ouut


Kommentarer
Postat av: julle

JAG ÄLSAR DIN BLOGG KVINNA!

2010-03-31 @ 18:29:07
URL: http://bruce.devote.se
Postat av: Emma Brändmark

Jag gillar din blogg med!! :)

2010-04-01 @ 11:38:36
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej!! Är ny här, ville bara säga att du har grym blogg :D

2010-04-07 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0