Tankarna bara snurrar


Idag har jag bara legat i sängen, för knät har gett upp på mig. De gör så jävla ont nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. och alla tankar bara snurrar -  Hur fan ska jag kunna operera mig igen när jag inte får nån sjukpenning? eftersom jag inte har någon fastanställning på mina jobb(bara tim) får jag inte ut någon sjukförsäkring?? jag har inte råd att vara "sjukskriven"  efter operationen.. hur fan ska man/jag få pengar då ? kunna betala hyran?  Därför jag inte vill opereras men nu börjar de gå för långt.. så jag måste verkligen nu.
Det är såna tankar som bara snurrar o snurrar i skallen på mig, och jag har inga svar.
Folk som inte har denna sjukdom kan tyvärr inte förstå.
PANIK!


Kommentarer
Postat av: Sari

Låter sjukt jobbigt, hoppas verkligen att det löser sig på något sätt!

2010-03-14 @ 20:23:53
URL: http://withfashion.blogg.se/
Postat av: Sari

Tråkigt o höra, hoppas du kan sova gott inatt iaf :)

2010-03-14 @ 21:06:36
URL: http://withfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0