Grekland/Rhodos/Eden Roc

Nu är de bokat! I slutet på juli drar jag till Rhodos :D har inte vart i Grekland på flera år nu så kände att de verkligen va dags. Förr va vi alltid där så de blev att vi tröttna lite. Men nu i sommar drar vi tillbaka ;D
Tråkigt nog blir de ingen utomlandsresa med vänner efter som vissa har inga pengar o andra inte tid :( så jag kör en hederlig familje semester igen. Hehe dom kan man alltid räkna med.. lr snarare dom blir aldrig av med mig :P

Men till min lilla fråga..
Har någon av er vart där, eventuellt på Eden Roc som kan säga nått om de?
tips? bra/dåligt?



yeye Iaf ska snart dra mig till jobbet iaf, och gissa vart jag står idag?!
JO.. i BAREN ;D hela kvällen/hela helgen. Ciao


Kommentarer
Postat av: Busbarn

Fruktansvärt snygg design!

2010-05-21 @ 20:20:21
URL: http://knullalivet.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

men ååååh vad nice!!!

2010-05-22 @ 10:10:48
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0