Ice cream girl for the weekend





Sorry för dålig uppdatering, men om man säger så här jag käka frukort kl halv åtta igår kvällen. Vaknade och blogga sen fortsätte jag/vi vila lite till, så va ändå duktig att gå upp för ett uppdatera till er :P tihi. Ne men fan har vänt på dygnen helt, är helt slut nu bara sovit någon timme i "natt".. men men får väl skylla mig själv.
Iaf ska göra mig iordning sen bär de av till jobbet, jobbar inte så länge så de är skönt så får se vad lilla jag hittar på sen. Men vi hörs ikväll igen PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hej hej

Jaa, tyvärr har vi ju inte klänningen nedan som ju var väldigt snygg, MEN, vi har andra snygga kläder till bra priser!

www.jencastyle.se

Ha en fortsatt bra kväll!

2010-05-26 @ 19:39:19
URL: http://jencastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0