Möte & bakning


Sorry för att jag inte uppdaterat nått idag men har inte haft någon tid.
För att vara ledig har jag vart stressad hela dagen, vart/är hos joanna nu med några. Vi har lagat mat och bakat lussebullar/katter? sen ska vi baka pepparkakor senare ikväll. Men först/snart ska jag ner på stan på ett litet möte med två tjejer som har en webbshop som vill att jag ska vara modell för dom hehe lite skoj måste jag säga :) så får se hur mötet går men ska bli kul och spännade. Hörs igen efter Puss


Kommentarer
Postat av: crisha

äntligen! för du e ju en modell =)

2010-11-10 @ 21:30:44
Postat av: maria

Hur gick det på mötet? Vad är det för webbshop, kläder,smycken?... fan va skoj är ju sånt där jag har sagt att du ska göra lite hobby modeleri liksom..

Gu va skoj passar ju dig perfa jööö =)

2010-11-10 @ 21:51:35
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: jeanette

sv crisha: haha nee du

2010-11-11 @ 01:17:08
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: maria

Sv:Näää jag vet men till slut rinner bägaren över och man orkar till slut inte!.. =/

Han är som sagt inte den lättaste att leva med, men jag älskar ju honom ändå ler



Okej men fan va najs.. ja den där webbshopen har jag vart in på förut de har snygga grejer!..

Ja absolut detta är ju en kanon chans jöö, skit roligt =)

2010-11-11 @ 11:08:02
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0