PLÅTNING



Blev även lite lek för mig och lady :)

Plåtningen gick riktigt bra om man får säga så :D lite stolt över mig själv faktist!
Men iaf bjuder på lite backstage bilder från idag därmed dålig kvalite på bilderna eftersom dom är tagna med min kamera och inte men fotografens :P
Längtar tills dom riktiga bilderna hamnar på hemsidan maisstore. Då får ni se alla bilder vi tog.
Men tills dess får ni och jag vänta lite.
Asså ni fattar inte.. jag har vart ute i kylan från typ 7 imorrse och halvnaken haha eller aa utan jacka och på nån bild bara med linne. Kom hem för en timme sen och jag fryser fan fortfarande men de va värt de, såååå himla kul :D
Och måste bara säga att maisstore har så sjukt fina grejer, fick med mig lite nu iaf men slänger upp bild på de imorrn för nu måste jag fixa mig snart kommer Martina hit och vi ska supa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh va spännande :) Good Girl !! / din bästis :P (men inte Bff)

2010-11-26 @ 19:28:03
Postat av: jeanette

OMG becca tönt :D bara du som säger så till mig :( vi e visst bff! vare sej du vill eller inte.

Tack <3

2010-11-26 @ 19:36:47
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Vilken dröm! Sånt som man bara aldrig tror kommer hända en. Ska bli spännande & se resultaten!

& bra jobbat att stå ute i linne, en annan klagar över att glömt mössan^^.

2010-11-29 @ 18:08:06
URL: http://bloggbyhaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0