Metrojobb


Har suttit här framför internet dagarna långa nu, så de känns nästan som jag sett allt man kan se haha.
Men ville bara tipsa er läsare om en bra söka jobb sida som metro har(Metrojobb)
Själv tycker jag att sidan är jätte enkel, lätt att hitta på, förstå och lätt att söka på och de är hur bra som helst och ett stort plus från mig. Många sidor kan vara så krångliga och komplicerade att jag gett upp innan jag ens kommit in på sidan men metrojobbsidan var peace of cake. Man ser exakt vart man ska söka och hur, och man kan kryssa i massa alternativ så allt underlättas.
Du kan söka jobb där över hela Sverige men skulle nog säga/tipsa er om att gå in på
Lediga jobb i Skåne för dom hade mest att erbjuda och mest varierande jobb att söka. Du kan söka på jobb, arbeten och tjänster.
Så om du känner för att dra vidare från lilla fågelboet eller som kanske redan bor i skåne är de ju helt perfekt. Fanns flera hundratals lediga jobb så passa på. Sidan är helt enorm, men ni kan ju alltid ta en kik in ni som ändå söker jobb.
 Sidan är faktiskt nått att rekommendera.
Skulle nog gett skåne en chans men har ju precis fått mig ett heltidsjobb här, men vem vet nästa gång kanske.
Men iaf detta va bara ett litet tips om jobbsökning från mig. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0